Testing creativ, marca L’Oreal
De curând, L’Oreal a lansat L’Oreal Waterproof Mascara, un produs mascara care prezintă o rezistență crescută la apă. Ca să arate cât de eficient este noul lor produs, echipa L’Oreal a găsit un mod original și creativ prin care să îl testeze.
Se poate spune (într-un mod complet inofensiv) că întâlnirile dintre femei și filmele romantice se lasă, de multe ori, cu lacrimi. L’Oreal și-a dat seama de acest insight și l-a folosit în lansarea noului produs.
L’Oreal a adus 100 de femei într-un cinematograf și le-a invitat să testeze noua mascara rezistentă la apă. Apoi, doamnele și domnișoarele au fost pozate și au intrat în sala de cinematograf, unde le aștepta unul dintre cele mai emoționante filme din toate timpurile: Titanic.
În cele 195 de minute ale filmului, au existat doar 33 în care nimeni nu a plâns. La sfârșit, femeile au fost pozate din nou. Așa cum era de așteptat, nici una nu avea urme de machiaj din cauza plânsului.
Campania aceasta pleacă de la un obiectiv de marketing elementar și se bazează pe un concept la fel de simplu, dar modul în care le îmbină este foarte original, iar asta ne inspiră și ne dă curajul să fim mai creativi! Voi ce alte campanii creative de testing mai știți?
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)