Cum se promoveaza un produs sub apa

Jul 15, 2015 Autor:     0 comentarii    Categoria: Campanii Marketing Experiential

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am scris de curând despre un produs de protecție împotriva radiațiilor solare, ReApply Reminder, dar ne place să vedem abordări diferite pe același subiect. Dacă atunci campania se concentra pe produsul în sine, exemplul acesta se concentrează pe activare, într-un mod foarte inovativ.

Numitorul comun pentru toți oamenii care merg la mare este distracția. Toată lumea vrea să se distreze, cât mai mult și cu cât mai puține pauze. Totuși, Neutrogena a descoperit o pauză în fluxul distracției, momentul când ieși din apă și trebuie să aplici din nou cremă de plajă. Așa a apărut Neutrogena Wet Skin, o cremă de plajă care te menține protejat chiar și după o baie în apa mării.

Ca să transmită acest lucru, Neutrogena a decis să mute distracția în apă cu totul, printr-un radio subacvatic.

Petrecăreții sunt dați cu Neutrogena Wet Skin de către promoteri, după care sunt invitați să continue petrecerea sub apă, unde pot asculta muzică. Asta, bineînțeles, sub protectițe completă împotriva soarelui. Radioul Neutrogena preia muzica de la un post de radio local și o transmite sub apă printr-o tehnologie asemănătoare cu cea pe care biologii marini o folosesc să comunice cu delfinii. În același timp, sunt transmise și mesaje promoțioanle sau educative legate de protecția solară.

Campania combină foarte bine eficiența și creativitatea. Pe de-o parte, oamenii au ocazia să testeze produsul și să vadă cât este de eficient. Pe de altă parte, aceștia participă la o experiență unică și rămân cu o amintire placută legată de brand.

Ne-a placut abordarea celor de la Neutrogena și suntem curioși cu ce vor veni data viitoare! Până atunci, vrem să știm cum vă distrați voi la mare!

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare