Filmele cresc vanzarile de pizza. Iata cum!
O noapte petrecută acasă cu prietenii are nevoie de două ingrediente esențiale: filme și pizza. Din păcate, nimeni nu s-a gândit până acum să creeze o experiență integrată culinar-cinematografică care să scutească petrecăreții de efortul de a face două alegeri separate.
Pizza Hut a observat această oportunitate și împreună cu Ogilvy Hong Kong, a creat Block Buster Box, o cutie pentru pizza care se poate transforma în proiector de filme.
Mecanismul este simplu: cutia vine cu o lentilă și cu un spațiu unde îţi poţi fixa telefonul.
Utilizatorul scanează un QR code aflat pe cutie și are acces instantaneu la o serie de filme gratuite. Apoi, telefonul este plasat in interiorul cutiei, lentila pe un spațiu lateral, după care se pornește filmul și se închide cutia.
Cu toată că noua campanie Pizza Hut nu va revoluționa probabil cinematografia, este o idee simplă și inspirată care demonstrează că Pizza Hut își înțelege clienții și că vrea să le ofere o expriență inedită, asa cum fac si alte branduri, precum am scris aici sau aici
Din păcate, cutia Block Buster Box este disponibilă doar în Hong Kong, dar dat fiind succesul ei, nu ar fi exclusă o apariție și în restul lumii. Dacă am avea cutia magicî, noi ştim deja ce film am vrea să vedem. Voi ce aţi vrea să vizionaţi?
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)