Realitatea augmentata, folosita tot mai des in campanii

Dec 9, 2014 Autor:     0 comentarii    Categoria: Uncategorized

In intunecosul si sumbrul tunel al London Bridge, Pepsi Max a lansat o neasteptata campanie cu ajutorul realitatii augmentate, a proiectiilor stereo prin care dinozauri preistorici de mult disparuti, cyborgi infricosatori apar pe neasteptata in fata trecatorilor.

Campania lansata de Pepsi Max are ca headline Maximum Impact, No Worries / Maximum Taste, No Sugar.

O panza subtire intinsa deasupra tunelului le oferta trecatorilor un spectacol de neuitat: portaluri deschise, venite de cine stie unde, eroi care vor sa atace apoi dispar subit.

Interesanta experienta si de neuitat. Si la noi sunt tuneluri unde « experimentul » ar avea un mare impact. Nu-i asa?

 

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare