Campanie neconventionala pentru lansarea unui produs nou

Sep 23, 2014 Autor:     0 comentarii    Categoria: Uncategorized

Walkers Crisps din Londra a lansat, de curand, o serie de masini interactive pentru statiile de autobuze.

Ce este atat de deosebit aici? In interiorul masinilor numite Twitter Powered Vending, amplasate in statiile de autobuz, se afla chiar ambasadorul brandului Walkers, Gary Lineker. In forma virtuala, desigur. J

Concepul campaniei de sampling a avut in centru lansarea unor arome noi de chipsuri Walkers, pe piata din Londra. Ni se pare interesanta ideea, mai ales ca pentru a primi o punga de chipsuri si pentru a vota aroma preferata, consumatorii erau nevoiti sa trimita un mesaj pe Twitter personajului aflat in spatele geamului.

Este o modalitate deosebita de a face sampling unui produs nou. De impact, nu credeti?

 

 

 

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare