Campanie neconventionala pentru lansarea unui produs nou
Walkers Crisps din Londra a lansat, de curand, o serie de masini interactive pentru statiile de autobuze.
Ce este atat de deosebit aici? In interiorul masinilor numite Twitter Powered Vending, amplasate in statiile de autobuz, se afla chiar ambasadorul brandului Walkers, Gary Lineker. In forma virtuala, desigur. J
Concepul campaniei de sampling a avut in centru lansarea unor arome noi de chipsuri Walkers, pe piata din Londra. Ni se pare interesanta ideea, mai ales ca pentru a primi o punga de chipsuri si pentru a vota aroma preferata, consumatorii erau nevoiti sa trimita un mesaj pe Twitter personajului aflat in spatele geamului.
Este o modalitate deosebita de a face sampling unui produs nou. De impact, nu credeti?
Tags: homepost
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)