Cat este de potrivita schimbarea de strategie?
Jack Daniel’s se asociaza cu muzica si sprijina formatiile in devenire. De aceea, in colaborare cu Dan Gaetz au lansat un documentar interesant, prin care invita membri ai formatiilor sa spuna cum isi doresc sa lucreze. Insight-uri interesante pentru Jack Daniel’s, astfel incat sa isi construiasca, pe viitor, o strategie puternica de marketing.
Ca o paranteza, brandul Jack Daniel’s a platit doar costurile de calatorie si de productie pentru film, astfel incat investitia este destul de redusa.
Noi ne intrebam – oare este recomandat ca Jack Daniel’s sa renunte la spoturile sale fashion, in care abunda muzica, arta si sa se axeze pe un alt fel de concept? Iata ca abordarea creativa creste notorietatea brandului.
1 comentariu + Adauga comentariu
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)
Daca vor sa investeasca mai putin in publicitate, e o strategie interesanta, pt ca ii ridica si pe cei care sunt la inceput, dar cresc si ei, putin mai in trendul perioadei contemporane, deoarece aceasta le poate creste vanzarile si popularitatea in randul tinerilor, mai ales …, pt care sa fie o inspiratie foarte buna, continutul sticlelor lor.