Condu campaniile de marketing spre succes

Sep 15, 2014 Autor:     0 comentarii    Categoria: Uncategorized

Pentru succesul brandurilor, al campaniilor de promovare, specialistii vorbesc deja modul in care, in viitor, brandurile trebuie sa isi atraga consumatorii.

Pe scurt, iata cele 3 directii de urmat:

Scopul – nu trebuie doar sa faci lucruri bune, trebuie sa faci lucrurile mai bine;
Principii – foloseste valorile brandului ca sa livrezi valoare semnificativa;
Participarea – implica-i pe consumatori.

Pentru a reusi in viitor, brandurile trebuie sa ii implice pe consumatori, nu numai cu mintea ci si cu inima.

Valorea brandurilor

-    Brandurile care raman in preferintele publicului trebuie sa isi tina promisiunea si sa nu-i pacaleasca pe consumatori;
-    Consumatorii sunt dispusi sa ierte brandurile care isi admit greselile. Spre exemplu, retragerea Tylenol din portofoliul Johnson&Johnson a fost transparenta, crescand gradul de incredere in brand.
-    Ceea ce face un brand este mai important decat ceea ce zice;
-    Brandurile tind sa ignore ceea ce este evident si autentic si sa se indrepte spre ceea ce este cool


Cum se asteapta consumatorii sa reactioneze brandurile?
-    Cele mai bune reclame apeleaza la emotii si valori;
-    Umorul este important, consumatorii sunt incantati sa ofere atentie brandurilor care ofera entertainment

Generozitate: disponibilitatea de a da ceva inainte de a primi ceva in schimb
Empatie: abilitatea brandului de a se conecta cu adevaratii consumatori

-    Marketingul de astazi insemna prea mult a atrage atentia consumatorilor si mai putin implicarea in viata consumatorilor
-    Rolul brandului nu este numai sa difuzeze ci sa asculte, sa participe si sa inspire actiuni
-    Consumatorii sunt mai interesati de brand atunci cand sunt implicati in creatie

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare