Condu campaniile de marketing spre succes
Pentru succesul brandurilor, al campaniilor de promovare, specialistii vorbesc deja modul in care, in viitor, brandurile trebuie sa isi atraga consumatorii.
Pe scurt, iata cele 3 directii de urmat:
Scopul – nu trebuie doar sa faci lucruri bune, trebuie sa faci lucrurile mai bine;
Principii – foloseste valorile brandului ca sa livrezi valoare semnificativa;
Participarea – implica-i pe consumatori.
Pentru a reusi in viitor, brandurile trebuie sa ii implice pe consumatori, nu numai cu mintea ci si cu inima.
Valorea brandurilor
- Brandurile care raman in preferintele publicului trebuie sa isi tina promisiunea si sa nu-i pacaleasca pe consumatori;
- Consumatorii sunt dispusi sa ierte brandurile care isi admit greselile. Spre exemplu, retragerea Tylenol din portofoliul Johnson&Johnson a fost transparenta, crescand gradul de incredere in brand.
- Ceea ce face un brand este mai important decat ceea ce zice;
- Brandurile tind sa ignore ceea ce este evident si autentic si sa se indrepte spre ceea ce este cool
Cum se asteapta consumatorii sa reactioneze brandurile?
- Cele mai bune reclame apeleaza la emotii si valori;
- Umorul este important, consumatorii sunt incantati sa ofere atentie brandurilor care ofera entertainment
Generozitate: disponibilitatea de a da ceva inainte de a primi ceva in schimb
Empatie: abilitatea brandului de a se conecta cu adevaratii consumatori
- Marketingul de astazi insemna prea mult a atrage atentia consumatorilor si mai putin implicarea in viata consumatorilor
- Rolul brandului nu este numai sa difuzeze ci sa asculte, sa participe si sa inspire actiuni
- Consumatorii sunt mai interesati de brand atunci cand sunt implicati in creatie
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)