Cum sa facem publicitate cu efecte peste asteptari
Publicitatea subtila poate avea uneori un impact mai mare decat cea prin metodele clasice. Acest lucru este dovedit de spotul devenit deja celebru, in care cativa straini par ca se saruta pentru prima oara. Stim ca acest clip a rulat acum ceva timp, insa ceea ce dorim sa subliniem este faptul ca o promisiune nerespectata naste pana la urma multe deziluzii.
Iata cum a fost: mixand stilul cinematografic cu stanjeneala apropierii dintre doi straini, spotul a devenit viral in lumea internautilor, trezind nostalgii si candoare.
Insa pe cat de mult a reusit sa farmece spotul, a trezit si dezamagire la aflarea vestii ca totul nu a fost decat o reclama pentru un brand de haine. Wren Studio a urmarit sa isi promoveze colectia de haine intr-un mod care era prea frumos sa fie adevarat.
Rasul nervos, comentariile care umplu tacerea nu au fost neaparat reactii spontane, avand in vedere ca marea majoritatea a participantilor erau actori si modele. Dar reclama a fost atat de bine camuflata, ca abia daca a fost sesizat singurul indiciu dat de unul dintre participanti: „De vreme ce esti actrita, ai mai facut asta inainte, asa ca…o sa ma las condus de tine”.
In orice caz, buzz-ul a fost asigurat si inainte de deconspirare, dar mai ales dupa, iar scopul de a creste vanzarile la noua linie vestimentara a fost atins: mai exact, cu 14,000%!
Totusi, cum ramane cu increderea consumatorilor in brandul care promite ceva si livreaza altceva? Dar, indiferent de natura comentariilor, acestea nasc buzz in media sociale. Se poate spune ca targetul a fost atins?
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)