Campanie pentru salvarea animalelor
WWF, cea mai mare organizatie internationala independenta care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii, a venit cu o idee excelenta pentru salvarea speciilor amenintate.
Campania #LastSelfie a urmarit cresterea, in randul tinerilor, a nivelului de constientizare cu privire la speciile pe cale de disparitie, iar solutia de marketing gasita vorbeste pe limba si in mediul cel mai frecventat de target: popularul SnapChat.
Valorificand proprietatea speciala a SnapChat-ului, si anume durata de viata a mesajelor de numai 10 secunde, campania #LastSelfie arata ultimele selfie-uri ale unor animale amenintate care, inainte de a disparea definitiv de pe ecranul utilizatorilor, cereau ajutor prin share, adoptarea lor sau o donatie prin sms. Iar cum privirile imploratoare cresteau gradul de induiosare pe masura numaratorii inverse, campania a miscat semnificativ resorturile interioare ale utilizatorilor.
Si iata cum mania selfie-urilor poate construi ceva bun: dupa numai o saptamana, 50% dintre utilizatorii Twitter au fost expusi mesajului, au aparut articole online in peste 6 limbi straine si, cel mai important, in doar 3 zile WWF si-a atins targetul de donatii pentru intreaga luna. Scurt, bine tintit si memorabil!
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)