Campanie pentru salvarea animalelor

Jul 7, 2014 Autor:     0 comentarii    Categoria: Uncategorized

WWF, cea mai mare organizatie internationala independenta care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii, a venit cu o idee excelenta pentru salvarea speciilor amenintate.

Campania #LastSelfie a urmarit cresterea, in randul tinerilor, a nivelului de constientizare cu privire la speciile pe cale de disparitie, iar solutia de marketing gasita vorbeste pe limba si in mediul cel mai frecventat de target: popularul SnapChat.

Valorificand proprietatea speciala a SnapChat-ului, si anume durata de viata a mesajelor de numai 10 secunde, campania #LastSelfie arata ultimele selfie-uri ale unor animale amenintate care, inainte de a disparea definitiv de pe ecranul utilizatorilor, cereau ajutor prin share, adoptarea lor sau o donatie prin sms. Iar cum privirile imploratoare cresteau gradul de induiosare pe masura numaratorii inverse, campania a miscat semnificativ resorturile interioare ale utilizatorilor.

Si iata cum mania selfie-urilor poate construi ceva bun: dupa numai o saptamana, 50% dintre utilizatorii Twitter au fost expusi mesajului, au aparut articole online in peste 6 limbi straine si, cel mai important, in doar 3 zile WWF si-a atins targetul de donatii pentru intreaga luna. Scurt, bine tintit si memorabil!

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare