Doze Coca Cola de-o schioapa
„Lucrurile mici din viata sunt cele care ne aduc bucuria” e sloganul sub care se desfasoara o alta campanie marca Coca Cola. Nimic ciudat pana aici, Coca Cola si-a obisnuit deja clientii cu mesaje pozitive, care graviteaza in jurul ideii de fericire. Dar de data aceasta e ceva diferit…Dimensiunea dozelor de Coca Cola a intrat la apa, devenind niste adorabile cutii de 0,15 L!
Ce-i drept, brandurile mai fac astfel de schimbari, fie din ratiuni practice, reducand dimensiunile unor produse pentru a fi mai usor de transportat, fie din ratiuni economice, marindu-le. Ceea ce ne-a surprins la Coca Cola a fost modalitatea inteligenta de promovare aleasa, care a evidentiat noutatea dozelor.
In 5 orase mari din Germania au fost amplasate mini kiosk-uri cu mini tonomate, alaturi de alte produse in miniatura pentru completarea decorului. Pana si vanzatorii ajungeau pana la nivelul genunchilor trecatorilor, astfel ca acestia trebuia sa se aplece pentru a cumpara.
Si ca orice lucru mic si dragut prezentat pe masura, noile doze au starnit atat valuri de simpatie, cat si vanzari impresionante, ajungand pana la 380 de mini doze cumparate pe zi, cu 278% mai mult decat un tonomat Coca Cola obisnuit!
Vizibilitatea a fost garantata, campania desfasurandu-se atat in print, cat si in outdoor. O experienta de brand inedita care a implicat la nivel afectiv consumatorii, reamintindu-le de copilarie si de joaca.
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)