Cand frica cea mare nu e de controlor
Imagineaza-ti ca stai intr-un adapost pentru o statie de autobuz si, din plictiseala, privesti aiurea ca sa vezi daca vine autobuzul tau odata sau care mai e miscarea prin oras.
Si cum te uiti tu, senin, vezi o grozavie…un meteorit desprins parca dintr-un scenariu apocaliptic, un tigru umbland liber pe strada sau o comisie de extraterestri in misiune. Ca exercitiu de imaginatie, e distractiv. Ca intamplare reala, pare cel putin sarit de pe fix, nu-i asa?
Pe efectul soc-surpriza au mizat si cei de la Pepsi Max, care s-au jucat cu realitatea augmentata pe strazile Londrei, mai precis pe New Oxford Street (despre realitate augmentata am mai vorbit aici).
E de-a dreptul amuzant sa vezi in filmare toata gama de stari variind ca intr-un degradé pe fetele celor patiti. De la indiferenta si plictiseala, la uimire amestecata cu groaza, toate stinse in exaltare ludica, e clar ca Pepsi Max a folosit cu mult cap marketingul experiential.
„Acoperisul incredibil” e un exemplu de cum brandurile pot atrage atentia consumatorilor intr-un mod unic, scotandu-i din zona lor de comfort si ajutandu-i sa traiasca lucruri imposibile. In mod sigur cineva care a simtit fiori pe sira spinarii nu va uita curand aceasta senzatie, si nici pe cei care i-au provocat-o!
Ma intreb oare cum ar reactiona romanii la astfel de tentative de marketing prin realitate augmentata? Sau mai degraba, la ce anume ar reactiona mai puternic? Tind sa cred ca s-ar umple Facebook-ul si mass-media de stiri care mai de care mai stiintifico-fantastice.
„Acoperisul incredibil” e un exemplu de cum brandurile pot atrage atentia consumatorilor intr-un mod unic, scotandu-i din zona lor de comfort si ajutandu-i sa traiasca lucruri imposibile. In mod sigur cineva care a simtit fiori pe sira spinarii nu va uita curand aceasta senzatie, si nici pe cei care i-au provocat-o!
Ma intreb oare cum ar reactiona romanii la astfel de tentative de marketing prin realitate augmentata? Sau mai degraba, la ce anume ar reactiona mai puternic? Tind sa cred ca s-ar umple Facebook-ul si mass-media de stiri care mai de care mai stiintifico-fantastice.
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)