Cum iti protejeaza Nivea copilul

May 26, 2014 Autor:     0 comentarii    Categoria: Uncategorized


Oportunitatile de marketing nu trebuie intotdeauna create. Daca esti conectat la viata consumatorilor, cresc sansele de a valorifica ocazii existente, gata servite.

Brandul Nivea si-a deschis bine porii catre orice oportunitate. In Brazilia, misiunea de a proteja s-a potrivit perfect cu ideea de plaja si mare, insa nu doar in sensul de protectie solara…Nivea a mers mai departe, identificand o problema comuna in mersul la plaja- copiii care se pierd.

Mixand printul cu mobilul, brandul a introdus un dispozitiv camuflat intr-o reclama: o bratara detasabila cu GPS pentru copii, actionata de catre mamici printr-o aplicatie pe mobil. Mamicile pot seta o „zona de siguranta”, adica distanta maxima pana la care cei mici se pot indeparta. Distanta odata depasita, se declanseaza o alarma pe telefon, atentionand parintii ca e timpul sa-si caute copii.

Se pare ca bratara e si rezistenta la apa, putand fi folosita de mai multe ori. Noua ni s-a parut o idee practica si desteapta de a accentua brand statement-ul Nivea de protectie si grija. Voi ce parere aveti? Credeti ca ar functiona si la noi in sezonul estival?

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare