Cum iti protejeaza Nivea copilul
Oportunitatile de marketing nu trebuie intotdeauna create. Daca esti conectat la viata consumatorilor, cresc sansele de a valorifica ocazii existente, gata servite.
Brandul Nivea si-a deschis bine porii catre orice oportunitate. In Brazilia, misiunea de a proteja s-a potrivit perfect cu ideea de plaja si mare, insa nu doar in sensul de protectie solara…Nivea a mers mai departe, identificand o problema comuna in mersul la plaja- copiii care se pierd.
Mixand printul cu mobilul, brandul a introdus un dispozitiv camuflat intr-o reclama: o bratara detasabila cu GPS pentru copii, actionata de catre mamici printr-o aplicatie pe mobil. Mamicile pot seta o „zona de siguranta”, adica distanta maxima pana la care cei mici se pot indeparta. Distanta odata depasita, se declanseaza o alarma pe telefon, atentionand parintii ca e timpul sa-si caute copii.
Se pare ca bratara e si rezistenta la apa, putand fi folosita de mai multe ori. Noua ni s-a parut o idee practica si desteapta de a accentua brand statement-ul Nivea de protectie si grija. Voi ce parere aveti? Credeti ca ar functiona si la noi in sezonul estival?
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)