Coca Cola „sparge gheata”
Ce pot face brandurile ca sa fie bine? O strategie de comunicare unitara, coerenta si constanta. Coca Cola e un exemplu in acest sens, glisand frumos pe ideea de fericire impartasita. Totul curge natural, consumatorii intrand in joc fara sa-si dea seama.
E clar ca orice actiune a unui brand urmareste, intr-un final, sa vanda. Succesul se obtine, insa, atunci cand faci lucrul asta intr-un mod inedit, pornind de la o nevoie reala a consumatorului. Si nu ma refer la o nevoie de baza, ci la una situata mai sus in Piramida lui Maslow. Pe asta s-a bazat si urmatoarea isprava Coca Cola…
Mai tineti minte…prima zi de gradinita, de scoala, de facultate? Emotiile si pastrarea distantei pana la integrarea in colectiv? Noroc cu dispozitivele smart de acum in spatele carora ne putem ascunde. Coca Cola si-a amintit de acele „prime dati” stinghere si s-a gandit sa le dea bobocilor de la Universitatea Colombia o mana de ajutor in ziua de deschidere.
Icebreaker-ul? O sticla Coca Cola aparent obisnuita, dar cu un mic schepsis: un capac special, care putea fi desfacut doar cu alta sticla. Si iata cum bobocii s-au imprietenit, iar Coca Cola si-a dublat vanzarile!
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)