Marketing de gheata pentru zilele toride
Se pare ca gheata este cel mai fierbinte subiect in marketingul experiential al momentului. Poate suna a oximoron, insa ne atrage atentia o coincidenta ce merita analizata. Coca-Cola si 7UP au optat recent pentru utilizarea ghetii, in directia inovării si creativitatii in promovarea produselor. Cel mai recent exemplu vine din Columbia, locul unde Coca-Cola a lansat prima sticla din gheata.
Acelasi gust, aceeasi experienta racoritoare. Mai putin plastic, mai putina sticla pentru cand ai terminat de baut. Foarte inteligent, mai ales cand este servita pe plaja sau intr-un bar. Poate va intrebati daca este igienic sau cat este de buna aceasta idee privind sanatatea voastra. Sigur! Dar avem de facut o alegere aici! Vrem sa salvam planeta sau nu? J
Exemplul de mai jos este relevant:
Cea de-a doua idee vine din Argentina, unde a fost creat, acum cateva luni, primul frigider de bauturi racoritoare… din gheata! Lasat sub soarele argentinian, acesta se topeste, iar trecatorii pot savura un 7UP gratuit. Si mai mult decat atat, dupa ce se topeste complet, nu ramane nimic in urma… Poate doar amintirea experientei cu adevarat racoritoare.
De remarcat este faptul ca acest exemplu reusit de marketing experiential nu a necesitat prea multa tehnologie, uneltele necesare fiind oferite de Mama Natura, iar experienta si-a atins scopul de a imbina placutul si utilul, intr-o zi torida de vara.
Poate singura dificultate ar fi fost sa ghicesti ora exacta la care masinaria se va topi. Consumatorii puteau trimite un Tweet, cu tag-ul #meltingmachine, in care sa-si dea cu parerea si sa poata castiga un bax de 7UP.
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)