8 sfaturi care va pot transforma participarea la targuri intr-un succes

Jul 7, 2013 Autor:     0 comentarii    Categoria: Uncategorized

Targurile sunt deosebit de importante pentru a va promova compania. Participarea nu este tocmai ieftina, de aceea trebuie sa atrageti cat mai multi vizitatori la standul companiei. Iar ca sa ii strageti, trebuie sa creati adevarate experiente. Sunt targuri vizitate de sute de mii de oameni. Cati dintre ei se opresc si la standul vostru? Cum ii puteti atrage? Jack Morton ofera cateva sfaturi, dupa ce a vizitat mai multe expozitii de anvergura.

1. Iesiti din parametrii  manualului de brand
90% dintre expozantii inscrisi la un targ cred ca este important sa se alinieze intocmai valorilor brandului. Este ceea ce se numeste spatiul brandului. Evident, trebuie folosite elementele de identitate vizuala, cum este logo-ul, insa spatiile organziate ca sali de meeting in care sunt amplasate grafice devin, de multe ori, plictisitoare.

2. Experiente de brand pe care trebuie sa le creati

Multi dintre expozanti folosesc brandul ca pe un ghid dupa care isi coordoneaza fiecare miscare: activitati, demonstratii, divertisment. Fac exact ceea ce este potrivit pentru brand.
Nu creati doar spatii / standuri pentru marca voastra, in linie cu manualul de brand. Construiti o experienta de brand prin desing, pornind de la valorile lui.

3. Lasati vizitatorii sa intre in legatura cu brandul vostru

Toti stim ca ceea ce diferentiaza brandul este mai puternic decat ceea ce il aseamana cu competitorii. De aceea, orice expozant trebuie sa construiasca un mediu in jurul produselor. In cadrul targurilor sunt prezente mii de produse, dar numai unele dintre ele exceleaza in prezentare. Exemple pot fi date Philips, T-Mobile, Google, Ericsson si Dell.

Oamenii cumpara intai brandul si apoi produsul. Experienta pe care o creati trebuie sa arate calitatile marcii voastre. Inainte de a intreprinde o actiune, intrebati-va: Care este viziunea brandului?

4. Tehnologia trebuie sa actioneze in acord cu brandul

Valori precum uman, intuitiv, personal trebuie sa faca parte din ADN-ul brandurilor. De aceea, si tehnologia trebuie sa functioneze in acord cu brandul vostru. Deseori, clientii sunt incurajati sa descopere singuri produsele, in loc sa fie convinsi sa participe la demonstratii ale modului in care functioneaza produsul.

Totusi, intr-o lume in care tehnologia este saturata, oamenii asteapta cu nerabdare experiente cu care sa lucreze intuitiv si fara sa aiba nevoie de consiliere, ghidaj. Desigur, exista situatii cand un ambasador trebuie sa explice insusirile unui produs, ceea ce este absolut corect, daca tehnologia este ii necunoscuta. Atunci, este foarte posibil, sa fie nevoie de un ambasador de brand care sa promoveze mai departe produsul. Oamenii s-ar putea, in acest caz, sa inceapa sa va indrageasca produsul.
In alte cazuri insa, consumatorii simt doar nevoia sa ia produsul, sa apese butonul si sa gaseasca exact ceea ce au nevoie.

5. Creati experiențe de brand care permit produselor sa traiasca asa cum fac in viata reala

Brandurile trebuie sa interactioneze cu consumatorii, cu audienta, pentru ca acestia asteapta entertainment. Dar scopul nu este sa impresioneze audienta, ci sa o implice. In lumea digitala, se asteapta ca brandul sa le creze experiente relevante atunci cand intra in contact cu el. De aceea, cel mai bine este sa invitati publicul sa participe la activitati relevante, utile si reale.

6. Ganditi experiente care atrag publicul

Atrageti vizitatorii nu doar folosind un simplu stand. Adresati-va audientei inca inainte de a incepe targul si in timpul desfasurarii lui si prin intermediul aplicatiilor mobile chemati-i la intalniri targetate, puncte de trecere, folositi guerilla marketing, organizati mini conferinte.

7. Stabiliti motivele strategice pentru care trebuie sa participati la targ

Inainte de toate, stabiliti obiectivele de business, de ce trebuie sa participati la expozitie. Multi isi motiveaza participarea astfel: „sefului meu ii place acest targ”, „am venit pentru ca am mai fost si anul trecut” si esueaza, practic, in a-i activa pe vizitatori.
De aceea, asigurati-va ca aveti destule resurse de timp, bani si imaginatie inainte de a participa.

8. Daca decideti sa participati…

Nu creati doar un simplu spatiu ori stand pentru a brandul vostru, creati experiente.

Nu mizati doar pe cateva brosuri pe care le impartiti vizitatorilor. Nu reprezinta un motiv destul de puternic pentru a investi timp si bani in participare.

8. Ignorati conventiile
Construiti experiente adevarate de brand si de comportament, nu doar aparente.

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare