Contrexperience
Este important să îţi cunoşti targetul. La fel de important este să îţi cunoşti produsul. Combinând aceste două aspecte, îi poţi oferi publicului tău experienţe inedite care permit o interacţiune directă cu brandul şi chiar loializarea. Contrex, un brand de apă minerală naturală care s-a alăturat femeilor în dorinţa de a pierde kilograme şi a câştiga o formă fizică excelentă, a ţinut cont de aceste concluzii şi le-a şi aplicat.
Interacţiunea cu brandul a fost realizată prin două campanii oarecum similare. În centrul atenţiei: bărbaţii. Totuşi, întreaga acţiune este posibilă doar datorită femeilor, care se pun în mişcare şi îşi păstrează energia cu ajutorul Contrex. Cea de-a doua campanie este mult mai spectaculoasă, probabil folosind concluziile de la prima.
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)