Contrexperience

Oct 15, 2012 Autor:     0 comentarii    Categoria: Campanii Marketing Experiential

Este important să îţi cunoşti targetul. La fel de important este să îţi cunoşti produsul. Combinând aceste două aspecte, îi poţi oferi publicului tău experienţe inedite care permit o interacţiune directă cu brandul şi chiar loializarea. Contrex, un brand de apă minerală naturală care s-a alăturat femeilor în dorinţa de a pierde kilograme şi a câştiga o formă fizică excelentă, a ţinut cont de aceste concluzii şi le-a şi aplicat.

Interacţiunea cu brandul a fost realizată prin două campanii oarecum similare. În centrul atenţiei: bărbaţii. Totuşi, întreaga acţiune este posibilă doar datorită femeilor, care se pun în mişcare şi îşi păstrează energia cu ajutorul Contrex. Cea de-a doua campanie este mult mai spectaculoasă, probabil folosind concluziile de la prima.

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare