Cu Blackberry, ai bautura mai repede!

Apr 9, 2012 Autor:     1 comentariu     Categoria: Campanii Marketing Experiential

Un club de jazz din Kuala Lumpur, No Black Tie, se mandreste cu o gaselnita inedita, adresandu-se unui target extrem de clar: utilizatorii de Blackberry.

 

Acestia nu trebuie sa astepte sa li se ia comanda, ci ii trimit mesaj direct barmanului, prin serviciul de mesagerie BBM, adaugand PIN-ul acestuia. Imediat ce au primit un mesaj de confirmare, pot sa comande de cate ori doresc.

Pentru a promova serviciul, clientii care folosesc aceasta metoda inedita de a comanda la bar, primesc o bautura din partea casei, adica din partea BlackBerry Malaysia.

O astfel de campanie de marketing experiential nu are cum sa nu te inspire.. si nu doar la baut. :)

1 comentariu + Adauga comentariu

  • I love the content you have wtiertn on this information. I have to agree with you on nearly every point you make. I’m glad you made this interesting. You’ve made me think more than usual.

Lasa-i un comentariu lui Corina

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare