Cu Blackberry, ai bautura mai repede!
Un club de jazz din Kuala Lumpur, No Black Tie, se mandreste cu o gaselnita inedita, adresandu-se unui target extrem de clar: utilizatorii de Blackberry.
Acestia nu trebuie sa astepte sa li se ia comanda, ci ii trimit mesaj direct barmanului, prin serviciul de mesagerie BBM, adaugand PIN-ul acestuia. Imediat ce au primit un mesaj de confirmare, pot sa comande de cate ori doresc.
Pentru a promova serviciul, clientii care folosesc aceasta metoda inedita de a comanda la bar, primesc o bautura din partea casei, adica din partea BlackBerry Malaysia.
O astfel de campanie de marketing experiential nu are cum sa nu te inspire.. si nu doar la baut.
Tags: homepost
1 comentariu + Adauga comentariu
Lasa-i un comentariu lui Corina
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)
I love the content you have wtiertn on this information. I have to agree with you on nearly every point you make. I’m glad you made this interesting. You’ve made me think more than usual.