Cu Blackberry, ai bautura mai repede!

Apr 9, 2012 Autor:     1 comentariu     Categoria: Campanii Marketing Experiential

Un club de jazz din Kuala Lumpur, No Black Tie, se mandreste cu o gaselnita inedita, adresandu-se unui target extrem de clar: utilizatorii de Blackberry.

 

Acestia nu trebuie sa astepte sa li se ia comanda, ci ii trimit mesaj direct barmanului, prin serviciul de mesagerie BBM, adaugand PIN-ul acestuia. Imediat ce au primit un mesaj de confirmare, pot sa comande de cate ori doresc.

Pentru a promova serviciul, clientii care folosesc aceasta metoda inedita de a comanda la bar, primesc o bautura din partea casei, adica din partea BlackBerry Malaysia.

O astfel de campanie de marketing experiential nu are cum sa nu te inspire.. si nu doar la baut. :)

1 comentariu + Adauga comentariu

  • I love the content you have wtiertn on this information. I have to agree with you on nearly every point you make. I’m glad you made this interesting. You’ve made me think more than usual.

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare