Tu murdaresti prin Facebook, iar Ariel spala
In Suedia, Procter & Gamble a facut echipa cu Saatchi & Saatchi pentru Ariel si a creat un adevarat “spectacol al murdariei”. Regizorul este colectiv, reprezentat din oricine avea cont de facebook si tinta buna.
Dar ce treaba are tinta cu asta? Si cum sa murdaresti hainele prin facebook? Pai, cu mouse-ul, si nu virtual, ci pe bune.
In aceasta campanie, Saatchi & Saatchi au mixat cu gratie mediul online cu cel offline, reusind sa creeze ceea ce si-a propus – mult BUZZ. Dupa cum vedeti in filmuletul de mai jos, au amenajat in gara din Stockholm o punere in scena extrem de ingenioasa. Intr-o camera in care puteai vedea ce se intampla prin niste geamuri mari, cu ajutorul unui robot pe post de „pusca”, tricourile imaculate urmau sa fie impuscate cu murdarie de catre facebookeri, in timp real. Daca nu nimereau tinta, mai incercau. Iar daca aveau noroc si o nimereau, primeau prin posta tricoul pe care l-au „improscat”, ca nou, spalat cu Ariel.
Au integrat in social media acest live gaming experience, care si-a atins cu varf si indesat tinta, pentru ca au intrat mai mult de 20.000 de persoane in joc din fiecare tara participanta: Suedia, Danemarca, Finlanda si Norvegia.
Iata ce-a iesit:
Click Sursa
Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu
Cautare
Categorii
- Campanii Marketing Experiential (26)
- Interviuri (2)
- Studii Marketing Experiential (4)
- Uncategorized (129)