Lacul tau de unghii e indeajuns de social?

Aug 4, 2011 Autor:     0 comentarii    Categoria: Campanii Marketing Experiential

Orice femeie are o voluptate atunci cand isi alege culoarea potrivita pentru lacul de unghii. Insa, de cele mai multe ori, nu are mereu timp pentru asta. Asa ca ori o face pe fuga, ori alege fara sa fie sigura, plus ca in magazine nu isi poate lua intotdeauna ragazul necesar ca sa puna in balanta nuantele de fuchsia.

De cele mai multe ori, brandurile de lacuri de unghii nu folosesc platformele social media pentru a-si implica clientii. Intr-adevar, au o prezenta pe piata, brandul are notorietate, insa e cumva izolat – nu este livrat pana la capat si nu invita la experimentarea brandului asa cum ar putea.

Atat brandurile OPI si cat si Essie au utilizat platformele de social networking pentru a-si pune identitatea in lumina publicului din online.  Fanii OPI si Essie au putut interactiona, impartasi experiente despre produse si chiar uploada fotografii cu diferite modele de pictura pe unghii.

Desi ambele branduri au folosit social media pentru a se promova, OPI a reusit sa se diferentieze – a venit cu o idee foarte creativa pe care a si implementat-o. Pe pagina oficiala de facebook, clientele OPI pot sa „incerce” toate culorile diponibile, fara sa mai faca drumul pana la magazin. Acest lucru adauga valoare paginii de Facebook si salveaza timp. Clientele primesc experienta Opi chiar in fata computerului.

Iata ca, cu putina imaginatie, poti ajunge sa livrezi un brand la fel de bine in social media, precum ai face-o face to face.

Sursa: http://www.facebook.com/#!/notes/jack-morton-worldwide/is-your-nail-polish-social-as-a-lover-of-both-social-media-and/10150330026280470

 

 

Tu ce zici de asta? Lasa un comentariu

XHTML: Poti folosi urmatoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

descopera

  • Experienta Pastel

Cautare